12 september 2009

Even linken

De laatste tijd ben ik weer helemaal into beauty. Ik weet niet waarom, maar opeens is het er weer. Misschien komt het door de nieuwe beautyblogs die ik heb ontdekt (ik ben heel makkelijk over te halen, enthousiast te maken etc.) Ik wou een van deze blogs met jullie delen, namelijk: Killer Colours. Ja, het is een zweedse blog, maar ze vertaalt haar stukjes ook in het engels. Ik vind 'm zo leuk! Ik ben weer helemaal enthousiast om beauty-stukjes te schrijven!

En nu iets anders: Ik twitterde al dat het h&m-jasje binnen was en dat mijn vader 'm zo leuk vond dat hij wel wou betalen! Ik houd van mijn papa! Om even jullie geheugen op te frissen, dit is het jasje:


Ik maak nog wel een aan-foto hoor, maar dan moet mijn camera eerst weer beslissen om het te gaan doen... of ik moet een andere camera vinden.

En nog iets: Vriendin H en ik hebben besteld bij Mineralissima! Zij heeft twee foundationsamples besteld (2 en 3, als ik het goed heb) en ik heb een sample van de blonde-concealer en een sample van Chiffon Finish. Ja, het is een kleine bestelling. Ons bin zuunig ;)

Ik houd jullie op de hoogte!
X

3 opmerkingen:

Laat een comment achter, vind ik leuk!

LET OP! je link invullen in het vakje waar die hoort (bij het profiel naam/url bijvoorbeeld) is genoeg, je hoeft 'm niet nog eens in je berichtje te zetten. Dat valt onder spam en da's niet aardig :)

Comments met daarin een link naar je eigen blog/site verwijder ik!