11 december 2009

Oh hai

Ik voel me té schuldig (omg ik probeer dit te schrijven met de pokkie kwijt-reclame op de achtergrond, wat een KUTreclame! Jezus mens, het is maar een mobieltje) dat ik zo lang niet geblogd heb, maar niet schuldig genoemd om echt tijd te besteden aan een mooi artikeltje dus hiereen internet-find: People of Walmart. Oh, amerika...

Even een preview:


(Gevonden via Suzanne's twitter. zo leer je nog eens wat)

Binnenkort trouwens een artikeltje over natuurlijke gezichtsverzorging, zoals beloofd.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een comment achter, vind ik leuk!

LET OP! je link invullen in het vakje waar die hoort (bij het profiel naam/url bijvoorbeeld) is genoeg, je hoeft 'm niet nog eens in je berichtje te zetten. Dat valt onder spam en da's niet aardig :)

Comments met daarin een link naar je eigen blog/site verwijder ik!