22 februari 2010

A Hard Day's Night

...En toen was er weer een nieuw berichtje over dingetjes die mijn blij maakten. De afgelopen week ofzo zijn er superveel random dingen gebeurd en dat, my friend, zijn mijn favoriete dingen! Dus, may I present you: LTTMMDWT.

1; drie vriendinnen en ik zijn uit het raam ontsnapt omdat de allerliefste aardrijkskundelerares ons opsloot in een lokaal.
2; een BH op het podium gooien van een bandje vrienden van de muziekschool. En vervolgens hing de basgitarist 'm aan z'n gitaar.
3; Brownies bakken om zeven uur 's ochtends omdat we gaan ontbijten met economie.
4; Once again, Alex Day Reads Twilight
5; Random sms-conversaties met moeders
6; mijn armbandje met belletjes dat rinkelt als ik beweeg zodat mensen steeds denken dat er een kat in de buurt is
7; oude LP's van The Beatles draaien op zolder
8; 'mijn' Kroatische (kroaatse?) skypevriend die een facebookgroep opricht om mensen ervan te overtuigen dat ik 'more sweeter' ben dan hij. in het kroatisch (kroaats?)
9; Diepzinnige geschprekken over de zin van taal, geloof en het leven met mijn vader onder het ontbijt en gesprekken over ongeveer datzelfde met Hanna om twaalf uur 's nachts
10; om half een 's nachts door een besneeuwd Groningen te fietsen; het is een mooie stad


x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een comment achter, vind ik leuk!

LET OP! je link invullen in het vakje waar die hoort (bij het profiel naam/url bijvoorbeeld) is genoeg, je hoeft 'm niet nog eens in je berichtje te zetten. Dat valt onder spam en da's niet aardig :)

Comments met daarin een link naar je eigen blog/site verwijder ik!