2 april 2009

Mag ik u iets vragen?

De poll - wat vind jij het leukst om te lezen? - is gesloten, en hier is de uitslag!


'Alles!' heeft de meeste stemmen en dat vind ik superlief van jullie! ik weet dat ik eerst dagelijks postte, en nu niet meer, maar dat heeft een paar redenen: Ik heb het heel druk, ik krijg meer comments (en daar meet ik mijn lezersaantal aan) als ik niet dagelijks post, en ik heb lieve kwaliteit dat kwantiteit. Vinden jullie het erg? ;)

De tweede plaats is voor 'DIY'. Ja, dat vind ik zelf ook heel leuk om te lezen! hebben jullie nog receptjes of ideetjes voor mij, die ik kan gaan maken? Dan beloof ik dat ik erover ga schrijven, en jouw link of naam in de post zet!
De derde plaats is voor reviews; dat betekend dat ik dus echt reviews moet gaan leren schrijven... of Svenja moet gaan opjutten.

'gewoon info' en 'anders' hebben het minste stemmen; van 'gewoon info' had ik dat ook wel verwacht. Nu vraag ik me af wie dat 'anders' heeft geantwoord, en wat dat Anders dan is?

ZBinnenkort de tag over mijn tas-inhoud!

x

2 opmerkingen:

  1. Kwaliteit gaat zeker boven kwantiteit. Zo zijn er blogs die wel 5 keer op een dag updaten. Dat vind ik wel errug veel. 1 keer per dag vind ik echt voldoende anders is er zo'n waslijst om te lezen na een paar dagen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weeeeet dat je het druk hebt. Toch heb ik je getagged :D Maak er maar tijd voor ;) hihi
    Nu over 5 producten van je U tegen zegt.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een comment achter, vind ik leuk!

LET OP! je link invullen in het vakje waar die hoort (bij het profiel naam/url bijvoorbeeld) is genoeg, je hoeft 'm niet nog eens in je berichtje te zetten. Dat valt onder spam en da's niet aardig :)

Comments met daarin een link naar je eigen blog/site verwijder ik!