10 november 2009

mijn experiment

Ik ben met een experimentje gestart: het wonderolie-experiment. Ik smeer elke avond, met een wattenstaafje, olie op mijn wimpers en wenbrauwen en dan kunnen we met z'n allen kijken hoe het werkt! :D
Deze foto's hieronder zijn van mijn oog (Doh) voordat het hele experiment begon. ik ben nu, even denken, anderhalf tot twee week ofzo bezig, en ik denk dat ik elke maand een keer ga posten hierover.

Ik hoop dat het effect heeft - we zullen zien. Ik hoop dat jullie het op prijs stellen dat ik mijn wimpers en wenkbrauwen in dienst (zeg je dat zo?) van de wetenschap stel.

Duuus, wil iemand misschien wedden of dit gaat werken? ervaring delen? vragen stellen? mijn wallen beledigen? Of ben je misschien een stom amerikaans slechtspellend n00bje dat me wil vertellen dat ik blind ga worden? Go ahead!

x

9 opmerkingen:

  1. En... merk je al verschil nu je zo'n 2 weekjes bezig bent? Hopelijk gaat t werken, anders heb je 't al die weken voor niets gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh trouwens, check mijn blog even.. de uitslag van de winactie waar je aan mee hebt gedaan een maand geleden staat erop;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, dat wil ik wel eens weten, of dat werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd of het gaat werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook nog een vrijwel vol potje wonderolie staan. Ik werd een beetje kriegel van de olie die in mijn ogen kwam (doet geen pijn, is alleen raar) en dat mijn gezicht er wat vetter van werd. En dat had ik niet over voor een experiment. :( Dus ik ben sehr benieuwd wat uw bevindingen zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben benieuwd!!!! heb er al veel over gehoord maar of het echt werkt? Ik hoop het!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een comment achter, vind ik leuk!

LET OP! je link invullen in het vakje waar die hoort (bij het profiel naam/url bijvoorbeeld) is genoeg, je hoeft 'm niet nog eens in je berichtje te zetten. Dat valt onder spam en da's niet aardig :)

Comments met daarin een link naar je eigen blog/site verwijder ik!