16 mei 2009

My name is Svenja.

Zoals jullie al konden lezen, schrijf ik sinds kort ook op deze site, naast mijn eigen weblog.

Nicky wilde graag dat ik me even voorstelde, en ik denk dat het voor jullie ook leuk is om te weten met wie je te maken hebt, al ben ik slecht in voorstelstukjes.

Ik ben dus Svenja en in augustus word ik 17. Ik doe 4vwo op een vrije school en woon in Zuid-Holland. Op mijn eigen weblog schrijf ik over vanalles, waaronder schrijven. Ik hou van tassen, schoenen, make-up, parfum en andere beauty producten, wat ook wel te merken is aan mijn stash. Ik weet nog niet precies wat voor berichten ik hier ga posten, maar ik heb al wel eens een review gepost over de Save my lips lippenbalsem en ik ben van plan om nog meer reviews te posten, en misschien ook wat stash stukjes en dergelijke.

Verder weet ik niet meer zoveel te vertellen, dus als je nog steeds nieuwsgierig bent: klik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een comment achter, vind ik leuk!

LET OP! je link invullen in het vakje waar die hoort (bij het profiel naam/url bijvoorbeeld) is genoeg, je hoeft 'm niet nog eens in je berichtje te zetten. Dat valt onder spam en da's niet aardig :)

Comments met daarin een link naar je eigen blog/site verwijder ik!