14 maart 2009

I thank my parents, the fantastic director....

Ik heb een award gekregen van Sophia en Fleur (die er een heel leuk artikeltje over heeft geschreven, trouwens)! Nu moet ik 'm volgens de regels doorgeven aan minstens 10 personen... maar iedereen heeft 'm al gehad!


Dus, ik geef deze award door aan Celeste en verder aan iedereen die zich aangesproken voelt! <3

x

Ps: Later vandaag een artikeltje over doe-het-zelf maskertjes, tonics enzovoort. Ik ga ze eerst zelf uitproberen met een vriendin!

2 opmerkingen:

  1. hi , alles goed ? mag ik die award voor me site grbuiken weet nog wel mensen waar deze award naar toe kunnen gaan groetjes celeste
    laat je iets weten op me site makeupinfo.nl
    Bij mij sta je al in de link

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hooi, ik heb een vraagje. Laatst vertelde je dat je voor je layout die met die bolletjes had gebruikt. Maar hoe maak je van die bolletjes dan een ander plaatje?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een comment achter, vind ik leuk!

LET OP! je link invullen in het vakje waar die hoort (bij het profiel naam/url bijvoorbeeld) is genoeg, je hoeft 'm niet nog eens in je berichtje te zetten. Dat valt onder spam en da's niet aardig :)

Comments met daarin een link naar je eigen blog/site verwijder ik!