12 maart 2009

Taggerdetagtag

Ik ben getagd! Al eerder door Fleur, maar toen had ik geen tijd, en was ik het een beetje vergeten, hihi. Vandaag heeft Lilia mij getagt; hoog tijd op te gaan schrijven!

Op nummer 6: Labello Velvet Rose. Mooi kleurtje, ik hou van roze matte kleurtjes, en labello is lekker verzorgend natuurlijk. Jammer genoeg verzorgt hij (zij? het?) niet zó goed, en als je teveel smeert (wat ik, lipbalmverslaafde, altijd doe) krijg je een té bleek roze kleurtje op je lippen, en dat staat (mij) niet mooi.


nummer 5 is de Jip-en-Janneke lipbalsem van de Hema. Ruikt zo lekker, geeft een mooi glansje, en het is het eerste balsempje wat ik ooit kreeg: ik kreeg mijn eerste blikje op mijn tiende verjaardag. In de hoop dat ik wat meisjesachtiger zou worden denk ik, ik was toen echt een tomboy. Ik voel me nog steeds een klein meisje als ik het opdoe ;)


op 4 staat good ol' Vaseline. De aloëveraversie, de rosy lips versie of de normale; ik ben gek op vaseline. Ik heb blikjes in allerlei tassen zitten en ik heb een grote pot van de Etos: ik smeer er 's avonds mijn lippen mee in (en maak er zelf lipbalm mee, natuurlijk.) Ook kan je, als de nood aan de vrouw komt, het als oogcrème enzovoort gebruiken.

Nummer 3 is weer een labello, nu de classic-versie. Die is eigenlijk veel te zacht en smelterig om mee naar school te nemen, maar hij hydrateert zo goed en voelt zo lekker aan! Ik doe wat op het midden van mijn lippen en smeer het dan uit met mijn vinger, omdat hij niet echt lekker smeert. Daar is-ie te zacht voor.

op 2 staat mijn Everydayminerals Everyday Everywhere: Je moet er even aan wennen, maar daarna wil je niet meer zonder. ik heb 'm in Chamomille, kamille, en ik gebruik m ook als nachtcrème als ik uit logeren ga bijvoorbeeld. ik geloof niet dat ze nu nog te koop zijn, misschien wel, weet ik niet zeker. Ik heb mijn blikje nu al zo lang dat de kleurtjes op het blikje helemaal weggesleten zijn en er overal deuken inzitten, hihi.

Nummer 1 is mijn Rosebud Salve Strawberry Lip Balm (gewonnen met een winactie bij Suzanne). Duh, een rosebud hóórt gewoon op 1 te staan! ;) Hij gaat heel lang mee, zit in een mooi blikje, geeft een mooi glansje, ruikt lekker (vind ik; mijn vader vind het afschuwelijk en noemt het 'chemische aardbei') en verzorgt je lippen natuurlijk!

De volgorde wisselt vaak, en soms komen er ook andere lipbalms voor in de plaats (ik houd niet van lipgloss, misschien had je dat al gemerkt: het staat niet mooi bij mij. Ik heb ook maar 1 lipglossje.) maar dit zijn toch wel de 6 die ik het meeste gebruik.

mmm, wie zou ik toch eens taggen.... ik kan niet kiezen, dus ik tag er twee. Madelon en Mademoiselle (klik en klik), ik tag jullie!

x

7 opmerkingen:

  1. Leuk lijstje en leuk verhaaltje bij alles :D Ik was vroeger ook een tomboy... Eigenlijk nog steeds wel een beetje ;) Alleen verberg ik 't wat beter (a)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Ik heb die van Jip en Janneke trouwens ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jip en Janneke lipbalm?! Leuk waar kan kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee! Bedankt voor je tag! Kom je het resultaat even bekijken??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Di jip en janneke lipbalm is te koop bij de hema!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heey leuke site heb je groetjes celeste

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een comment achter, vind ik leuk!

LET OP! je link invullen in het vakje waar die hoort (bij het profiel naam/url bijvoorbeeld) is genoeg, je hoeft 'm niet nog eens in je berichtje te zetten. Dat valt onder spam en da's niet aardig :)

Comments met daarin een link naar je eigen blog/site verwijder ik!